WvW Ontopic #2

Alle gesloten topics komen hier.
Plaats reactie
ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 19-03-2013 22:43

Na de rare gebeurtenis op het plein vertrokken de burgers bang naar hun huisjes. Want het was vanavond volle maan, iedereen wist dat dan de weerwolven op hun machtigst zijn. De haren van hen gaan glanzen in het licht van de prachtige maan en ze worden groter, de klauwen scherper, de kaken sterker, de reuk fijnzinniger, het zicht scherper en bovendien de honger nog groter. De deuren werden extra goed beveiligd met sloten, de raampjes werden gebarricadeerd met eikenhout. De vuurwapens die voor de sier boven de openhaard hangen worden schoongemaakt en geladen. De kinderen worden veilig samen met hun moeder in de kelder ondergebracht en vaders staat op wacht.
De koning zat natuurlijk veilig in zijn slot. Zijn hellebaardiers stonden samen met de Mastiff voor de deur te waken. De nacht was zeer helder, dus de wakers konden mooi vanaf de heuvel de trap naar beneden zien. Op een gegeven moment kwam er een mysterieus persoon, gehuld in een zwarte cape, de trap opwandelen. De hond begon hysterisch te blaffen, de bewakers schreeuwden: "Laat zien wie gij zijt!" Een witte gestrekte hand stak uit de cape en veranderde in een vuist. De hond viel dood neer. De bewakers waren geschokt, wat was dat iets?! Het was al bijna bij de bewakers aangekomen. "Geef mij de sleutels!" beval zij, de wachters gaven, zonder enig verzet, de sleutels over. "Nu, mijn onderdanen, kijk omhoog naar de Poolster en achtervolg die, totdat jullie voeten zijn afgesleten" de Hellebaardiers konden zich niet verzetten en gingen voorwaarts naar de ster, tot het einde der tijden. De oude vrouw opende de deur van het slot. 'Nee!' klonk een stem 'Hoe vaak heb ik het jullie nu verteld, geen pauzes als jullie op wacht staan!' De mysterieuze persoon zag aan het einde van een gang een deur die door een kier licht naar buiten liet vallen. Ze liep erop af en drukte de deur verder open "Wat!" Schreeuwde de koning "Ga onmiddellijk terug naar je post!" en hij keek streng om. Hij verbleekte helemaal, toen hij de vrouw met het witte gestalte, gehuld in een cape, weer in haar rode ogen aankeek. "Dat had je zeker niet verwacht?" zei ze en de koning antwoordde verbaasd: 'Jij moet dood zijn, ik heb samen met mijn mensen jou de bossen ingejaagd!' Ze lachte kwaadaardig: 'Ik kan met mijn kracht iedereen mijn wil opleggen' De koning verspilde geen tijd meer aan het praten en koos voor het hazenpad. Hij drukte de vrouw opzij en rende naar buiten. De onhandige koning struikelde over zijn mantel en donderde vervolgens van de trap af, maar hij stond snel op en riep: 'Vitruvisten zijn onverwoestbaar!" en gooide zijn mantel af. Hij besloot dat hij het het veiligst was bij de beulen, na een tijdje kwam hij aan bij het hutje van de 2.


Regina en Anna Siet hadden besloten om samen in een huis te gaan wonen, om de nachten te overleven. Als de een sliep, waakte de ander. Want ze wisten zeker van elkaar dat ze geen weerwolven waren. Anna Siet stond nu op wacht, ze zat in een stoeltje voor de deur met de bijl op haar schoot. Ze veegde de slaap uit haar ogen, 'Ik moet wakker blijven' zei ze hardop. Even later werd er zeer hard geklopt op de deur: BAM BAM! Anna Siet schrok wakker, 'wie is daar?' Achter de deur kwam het antwoord: 'Ik ben het de burgemeester, ik heb jullie hulp nodig, laat mij naar binnen.' Anna Siet herkende de stem van de burgemeester en deed open, maar ze zag geen ambtenaar voor haar neus, nee, het was de grootste weerwolf die ze ooit had gezien. De weerwolf drukte Anna Siet omver en stapte het huisje binnen. Anna Siet schreeuwde om Regina. 'Niemand kan jou meer helpen' grinnikte het monster. En de wolf liep op haar af. Tsjak klonk het, Regina had haar bijl in de rug van grote schepsel geslagen, maar het mocht niet baten. De wolf draaide om en sloeg ook Regina neer. Anna Siet was alweer opgestaan en ging ook vol in de aanval, ze sloeg met haar wapen op de schouder van de wolf. De bijl was niet sterk genoeg om door de spiermassa heen te slaan. De wolf greep Anna Siet bij de strot en tilde haar op. Regina kwam ook overeind, ze pakte 2 messen uit haar wapengordel en rende, als een ware kamikaze soldaat, op de weerwolf af. De weerwolf wierp Anna Siet tegen de stenen muur, haar nek brak. En verweerde zich tegen de steken van de laatste beul. Hij pakte Regina bij haar arm en scheurde die van het lichaam af. Met haar laatste arm probeerde de wolf te doden, maar hij was gewoon weg te sterk. 'Gloria victis´ klonken de laatste woorden van Regina.

`Doe open!´ Schreeuwde de koning. De deur ging open, hij liep naar binnen. Maar hij zag niemand: 'Regina? Anna Siet?' Iemand? en de weerwolf greep naar de hals van de koning: 'Mijn geschriften zijn voltooid!' en hij gaf de geest.
Martje dood Regina, zij was zandmannetje, dus mag Martje nog iemand doden en dat was Anna Siet
Martje, Sjamaan en Ilse, Hypnotiseur hebben gewonnen!

Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 23-03-2013 12:21

Burgers 10 x
Gezegende Jelle
Beschermengel Femke
Beul Regina
Beul Anna Siet
Jager Tom
Ooggetuige Eline
Priester Ivo Gabe
Vrije Liefde Sandra
Yeti Jeanine
Ziener Wessel


Wolven 5x
Ketter Peter Sven
Welp Nadine
Apostaat Renske
Wolf met Conversie Jelte
Sjamaan Martje


Neutraal 2x
Heks Esther
Hypnotiseur Ilse

Bijrollen 5x
Dorpsoudste Ivo Gabe
Lafaard Anna Siet
Zandmannetje Regina
Adelijke Sandra
Cupido Tom


De overwinnaars Martje & Isle hebben in het volgende potje recht op een veteranenstem!
Homo sapiens non urinat in ventum

Plaats reactie