WvW Ontopic #2

Alle gesloten topics komen hier.
Plaats reactie
Nadine
Super Baas
Berichten: 16
Lid geworden op: 02-06-2012 20:06

Bericht door Nadine » 06-03-2013 21:09

Ik stem op Wessel

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 06-03-2013 21:09

Ik stem op Wessel, aangezien ik verdachte verhalen heb gehoord.

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 06-03-2013 22:10

De avond viel al bijna en de Koning telde de stemmen: 'Wessel, Wessel, Regina, Eline, Regina, Wessel..' De verstrooide astroloog begreep het niet wat er allemaal gaande was, maar hij werd naar voren geroepen, uit groot verdriet van de koning, want Wessel was de persoonlijke astroloog van Arjen. Hij had de koning vandaag nog verteld: 'Iets slechts zal op je pad komen' en Wessel had dus gelijk. De anonieme beul trok Wessel op het schavot en legde zijn hals onder de guillotine. 'Heb je nog laatste woorden?' vroeg de beul, Wessel zei daarop: 'GODVERDOMME' en die voorspelling van de astroloog was wederom weer juist, want God gooide Wessel in de Hel. Het hoofd van Wessel viel in de mand en de duisternis had het licht overwonnen, echter gebeurde er niks met het lichaam van Wessel. De koning barstte in tranen uit: 'Mijn voorspeller! Mijn ziener! Hij was een goed man! Jullie hebben een complot gesmeed!' schreeuwde de verwarde koning en rende van het schavot af, terug naar het paleis.

Wessel was ziener, een burger.

De nacht is begonnen en eindigt 22:15, 7 maart, donderdag!
Dus wolven ga lekker eten, welp groei, heks ga op pad en cupido doe je ding!
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 07-03-2013 22:39

"Nog snel even wat kruiden halen voor mijn nieuwe toverdrank" zei ze, terwijl ze haar zwarte cape en een klein mandje pakte. Met een kraakgeluid deed ze de deur open en sloot met een doffe klap de deur weer, de heks verzegelde de deur met een slot en liet de sleutel in haar mandje vallen. Vervolgens liep ze naar het bos, daar verzamelde ze allemaal dergelijke kruiden en paddenstoelen. Totdat ze iets hoorde ademen in haar hals, ze draaide zich direct om en zag voor haar een enorme weerwolf, zonder een moment te aarzelen gooide ze een poefbom en verdween, net voordat het monster kon toeslaan. Door de angst wist de heks niet meer waar ze heen moest, dus rende als een dolle hond door het gehele woud. Uit het niets verscheen een andere weerwolf, ze graaide in de binnenzakken van haar mantel en vond een normale bom, "Oh God zegen" slaakte ze, ze wierp de bom richting de wolf. En rende weer een andere richting op, de heks wrong zich door het dichte struikgewas en zag na een tijdje, wat maanlicht door bladeren schijnen. "Bijna bij de rand van het bos" dacht ze en met haar laatste kracht sprong ze door struiken en was uit het bos ontsnapt. Hollend terug naar het huisje, kwam ze aan bij haar geriefelijke hutje. Ze beukte tegen de deur op, maar was vergeten dat ze die op slot had gedaan. Ze voelde in de zakken van haar cape, de sleutel echter was nergens te vinden. Toen besefte ze het weer, de sleutel lag in het mandje, en dat mandje was nog in het gevaarlijke bos. Ze draaide zich om en zag in de verte het bos liggen. Ze keek naar links: haar zwarte kat rende angstig weg. Toen zag ze naar rechts een enorme klauw bedekt onder het bloed die met hoge snelheid haar gezicht naderde...

Esther was Heks en is vermoordt door de wolven.

Het is dag tot 22:00 8 maart Vrijdag.
Homo sapiens non urinat in ventum

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 08-03-2013 20:55

Ik stem op Renske

Jeanine-hn
Baas
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-06-2012 13:04

Bericht door Jeanine-hn » 08-03-2013 21:06

Ik stem op Regina

8)

ivogabe
Super Baas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-06-2012 22:32

Bericht door ivogabe » 08-03-2013 21:11

Ik stem op Renske.

Jelte
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-06-2012 22:44

Bericht door Jelte » 08-03-2013 21:12

Ook ik stem op regina
Trust nobody.....

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 08-03-2013 21:23

Ik dood Jelte omdat ik de beul ben

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 08-03-2013 21:27

Regina liep over het plein en schreeuwde: "Mijn stem gaat naar Renske!" Al snel kwamen daar andere burgers op af en begonnen te discusieren. Een van die burgers was Jelte, hij vond dat Regina te snel oordeelde en stemde juist op Regina. Dit leidde tot een hevige discussie die al snel uit monde tot een ruzie. De emoties liepen zeer hoog uit, dat Regina naar het schavot rende en pakte de scherpste bijl. Vervolgens ging ze naar Jelte toe, hij was helemaal verstijft van angst, ze pakte hem bij zijn blonde haren en met enorme kracht onthoofde ze Jelte. Alle burgers waren verschrikt.. totdat uit het dode lichaam haren begonnen te groeien, Jelte was een wolf! Iedereen was zeer verheugt!

Jelte is gedood door Regina, omdat zij beul is en is dus sowieso goed.
Jelte's stem wordt ook direct nietig verklaart.
Zijn rol was Weerwolf met Conversie!
Homo sapiens non urinat in ventum

Plaats reactie