WvW Ontopic #2

Alle gesloten topics komen hier.
mc-femke
Baas
Berichten: 7
Lid geworden op: 02-06-2012 17:53

Bericht door mc-femke » 08-03-2013 21:37

Ik stem ook op Renske

Nadine
Super Baas
Berichten: 16
Lid geworden op: 02-06-2012 20:06

Bericht door Nadine » 08-03-2013 21:58

Ik stem op Renske

PeterSven
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-06-2012 20:57

Bericht door PeterSven » 08-03-2013 21:59

Ik stem op Renske
Dit is een voorbeeldtekst

renske
Awesome Baas
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2012 20:35

Bericht door renske » 08-03-2013 22:00

ik stem op regina
IK BEN EEN KITTEN HIHIHIHIHIHI MAUW MAUW

Tom_eerde
Super Baas
Berichten: 16
Lid geworden op: 01-06-2012 22:37

Bericht door Tom_eerde » 08-03-2013 22:02

eline
niets is wat het lijkt..

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 08-03-2013 22:16

De avond was bijna begonnen en de koning had zich al helemaal uitgedost om zich in het openbaar te vertonen. Hij liep naar het plein en zag daar het lijk van een onthoofde Jelte, naja dacht de koning, is Jelte maar, zijn we ook van het vreselijke gefluit af. Maar goed dacht Arjen, laten we maar beginnen met de stemmen te tellen. Hij keek heel vluchtig in de stembox en zag alleen maar stemmen op Renske, dus zonder te aarzelen riep hij Renske naar voren, want Arjen was eigenlijk heel moe en wilde vanavond vroeg op bed. De beul, Regina, stond ook al start klaar op het schavot. De koning vroeg aan Renske heb je nog laatste woorden? Ze wilde wat zeggen, Renske zei daarop: 'Zorg goed voor mijn kitté..' en daar rolde het hoofd van Renske op het schavot, want Regina was eveneens zeer ongeduldig. Het lichaam van Renske veranderde ook! Ze was ook een wolf! Regina was de heldin van de dag! 2 Wolven in een zeer korte periode! De koning zei: "Moge Pater nostra u zegenen in deze nacht! De beschermengelen van God, staan aan de zijde van u! Dat was even een stukje voor de Christenen, nu een stukje voor de Agnosten, veel succes in deze nacht en doe je deur goed op slot!"

!Renske was een apostaat een wolf dus!

Het is nacht tot zondag, 9 maart, 22:00!
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 10-03-2013 13:04

Liefde vindt altijd zijn weg.
Ook in deze zware tijden.

Cupido heeft 2 mensen met elkaar verbonden!
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 10-03-2013 21:50

In de diepe nacht had de koning een theaterspektakel georganiseerd om deze zware tijd nog enige goedheid te bieden. Vele burgers van Wakkerdam waren ook aanwezig en zaten veilig achter slot en grendel.
Het grommen klonk nog niet als een volgroeide wolf, het huilen eveneens. Maar de honger was wel te vergelijken met een weerwolf. Het welpje sloop stilletjes door steegjes van het dorp. Het hoorde de liederen vanuit het slot van de koning, mooi dacht hij* aangezien ook alle nachtwakers ook aanwezig waren bij het stuk, kon de kleine wolf vannacht zijn slag slaan. Toen hij de hoek omging zag hij een hutje met de deur open en met de kaarsen brandend. Hij bleef uit het zicht en hield de deurpost in de gaten, totdat er een weerwolf naar binnen liep. Eindelijk dacht de welp een broeder, een soortgenoot! Na zo'n lange tijd gescheiden te zijn van zijn warme roedel, kon hij eindelijk weer terug! Net voordat het wolfje dol gelukkig er naar toe wilde rennen, zag hij ook een vrouwmens naar binnen lopen en ze had een zwaard bij haar. Het welpje werd helemaal bang, zijn broeder zou nu elk ogenblik worden vermoord, hij aarzelde geen moment en ging het hutje ook binnen. Daar zag hij de weerwolf en dat rare mensen-ding, de welp wilde zich bewijzen tegen de volwassen weerwolf. Hij maakte zich groot en probeerde moedig te grommen. "Niet doen!" snauwde de grote, maar het welpje dacht: 'Ik kan dit alleen aan!' en besprong de vrouw, hij drukte haar omver en beet in haar hals. Het lichaam rilde nog even na. Kwispelend stond het welpje op de overwonnen vrouw en keek naar de grote wolf. Maar de weerwolf was niet blij, zeker niet, hij keek zeer bedroefd. Hij liep naar het lichaam van de vrouw, pakte haar zwaard en sprak de woorden: 'Zelfs de grootste, sterkste of wijste schepsels kunnen niet ontsnappen aan 2 dingen in het leven, de dood en de liefde, de een zeer gehaat, de ander zeer geliefd, de een de pijnlijke waarheid, de ander een goddelijke leugen.' En stak het zwaard in zijn lichaam en viel dood neer.

(* = ik zeg dat het een hij is in het verhaal, maar in RL kan het evengoed een zij zijn.)

De lunch mislukt van de grote wolven
De welp eet Eline op, zij was ooggetuige,
maar ook geliefde van Peter Sven, hij was ketter en een wolf


Het is dag tot 11 maart, 22:00, maandag
Homo sapiens non urinat in ventum

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 11-03-2013 19:22

Jelte schreef:
Tom_eerde schreef:regina
Ik zou toch zweren dat daar eerst Eline stond :D
Ik stem op Tom

Jellemeisterrrr
Baas
Berichten: 7
Lid geworden op: 01-06-2012 21:34

Bericht door Jellemeisterrrr » 11-03-2013 19:42

ik stem op Regina omdat ze te veel macht uitoefent op het spel... *evil lach*
ik trek flets weg en dan kookt ook mijn bloed nog

Plaats reactie