WvW Ontopic #2

Alle gesloten topics komen hier.
ivogabe
Super Baas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-06-2012 22:32

Bericht door ivogabe » 11-03-2013 19:45

Jellemeisterrrr schreef:ik stem op Regina omdat ze te veel macht uitoefent op het spel... *evil lach*
Ik stem op Jelle omdat al bekend is dat Regina goed is.

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 11-03-2013 19:53

Ik ben het eens met Ivo Gabe, ik stem ook op Jelle!

Nadine
Super Baas
Berichten: 16
Lid geworden op: 02-06-2012 20:06

Bericht door Nadine » 11-03-2013 20:47

Ben ik ook mee eens, mijn stem gaat dus ook uit naar Jelle.

Ilse
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Ilse » 11-03-2013 22:01

Ik stem ook op jelle (wel een beetje dom om jezelf zo verdacht te maken, of wil hij graag uit het spel ofzo?)

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 11-03-2013 22:14

Jelle is het niet eens waard om een verhaaltje over te maken.
Zijn speltactiek is belabberd.

Daarom:

Jelle was de gezegende

Het is nacht tot 12 maart, 22:00, Dinsdag
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 12-03-2013 23:25

Na de rare gebeurtenis van de heilige Jelle, was de koning helemaal van slag, stom verbaasd over het feit hoe een persoon, waarvan men meent dat die enigszins beschikt over rationeel denken, toch zo onbezonnen heeft gehandeld. Maar het is nu eenmaal zo, dacht de koning, en sprak zichzelf moed in: 'Ik ben een Taoïst en zoals de grootmeester Tao Meng zei: Laat pijn uit het verleden wegspoelen als voetstappen op het strand.´En liep snel door de straatjes en steegjes van Wakkerdam naar zijn slot. Hij was aangekomen bij de deur, graaide vluchtig in zijn broekzakken, haalde de gouden sleutel ter voorschijn, hij opende de deur, stapte naar binnen, draaide zich om, keek omhoog naar de sterrenhemel en zag dat de grote ronde maan er stralend bijstond, alsof die maan de koning bang wilde maken, Arjen gooide de deur dicht. Trok zijn mantel uit, wierp die oncomfortabele kroon van zijn hoofd en schreeuwde door zijn slot: 'Ik ben veilig, kom maar op maan, het enige wat jij kan is pronken met kracht van de zon!´ Ondanks dat de koning zo dapper over wilde komen plaatste hij voor de zekerheid wel zijn trouwe hellebaardiers voor de deur met aan hun zijde een napolitaanse mastiff. Een trouwe, zeer sterke en beschermende hond, die de koning had aangeschaft voor deze zware tijden.

´Here, bescherm ons in deze donkere tijden, verlos ons van de Boze en vergeef ons onze schulden, ik weet dat ik al teveel van U heb gevraagd, maar ik doe alles wat U, Vader, van mij verlangt, aan U geef ik mijn sterfelijke ziel . Amen´De priester stond op en wreef de pijn uit zijn knieën weg, want hij had deze dagen wel erg veel gebeden. ´De volgende keer bid ik wel om een comfortabeler altaar´ grapte de kerkelijke, hij keek rond in zijn kerk en zag dat via de glas-in-loodramen de maneschijn door schitterde. De priester blies kaarsen uit, sloeg nog snel een kruis voor de Here Christus en liep uit het huis van God. Hij moest een lange route afleggen, dus riep vol goede moed: 'Amen' en zette de pas er goed in. Over de daken hoorde hij voetstappen, zware voetstappen, hij keek naar boven, maar zag niks. De priester schreeuwde: 'In naam van de Heer kom naar beneden, mijn geloof zal mij beschermen!' 'Prima' zei een zware stem van de daken en sprong naar beneden, de wolf keek neer op de bange priester, het monster zei aan hem: 'Waar is de bescherming?' 'De Heer bied mij bescherming' bibberde de priester, 'Oh, dan zou ik nog even goed met Hem gaan praten' en zond de heilige, zonder enig verzet, de hemel in.

De welp wist dat hij zich deze nacht moest bewijzen en loerde vanuit de donkere steegjes naar de burgers. Hij zag dat er 2 redelijk lamme mensen uit een kroeg liepen. ´Dat worden mijn slachtoffers!' dacht hij en volgde hen door heel Wakkerdam. Het was een jonge vrouw en een jonge man, hij had een vuurwapen bij zich. Zodra dat die mensen uit het zicht waren van de andere burgers sloeg de welp toe. De 2 gingen de hoek om, de Welp sprong in de lucht, terwijl de maneschijn zijn haren liet schitteren, op de jonge man, hij probeerde hem in zijn hals te bijten, maar dit mislukte. De jonge man sloeg het wolfje van zich af en trok ogenblikkelijk zijn geweer, hij richtte zijn wapen op een schepsel, het welpje had zijn oortjes bedekt met zijn pootjes, en haalde de trekker over: BAM galmde door heel Wakkerdam. De jonge vrouw zakte door haar knieën. De welp leefde nog! De jongeman had de verkeerde geraakt doordat hij teveel had gedronken. Het wolfje pakte zijn kans en besprong de jonge man nogmaals, dit maal met succes en beet hem dood.

Ivo Gabe was priester en dorpsoudste (gedood door de grote wolf)
Tom was jager en Cupido (gedood door de welp)
Jeanine was yeti (gedood door Tom (Jager))


Het is dag tot 22:05, 13 maart, woensdag!
Homo sapiens non urinat in ventum

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 13-03-2013 17:12

Toen ik bij natuurkunde zat hoorde ik de geest van Eline spreken tegen Nadine en Ivo Gabe, die op het moment dat de geest van Eline verscheen nog in leven was, dat de enige aan wie zij haar rol verteld had Nadine was. Ze voegde eraantoe dat zij wel de welp wel moest zijn gezien ze door de welp was vermoord en de welp haar rol moest weten om haar te vermoorden. Nadine ontkende alles, je zou haar bijna geloven. Maar na de woorden van de geest van Eline dacht ik bij mezelf ze heeft gelijk! Op dag één informeerde Nadine namenlijk ook al naar mijn rol, verder is er niemand geweest die vroeg wat voor rol ik had.

Mijn stem gaat dus naar Nadine.

Ilse
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Ilse » 13-03-2013 17:29

en dat is dus precies de reden waarom ook ik op nadine stem!

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 13-03-2013 18:19

Ik stem op Nadine

Martje
Super Baas
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-06-2012 10:19

Bericht door Martje » 13-03-2013 20:32

Ik stem ook op Nadine.

Plaats reactie