WvW Ontopic #2

Alle gesloten topics komen hier.
Anna Siet
Super Baas
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Anna Siet » 13-03-2013 20:41

Wat een theorieën, ik stem ook maar op Nadine denk ik zo haha

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 14-03-2013 19:45

Nadat Regina haar pleidooi had gehouden over het feit dat Nadine een wolf is, stemde natuurlijk het publiek, zonder na te denken, met de beul mee. Ze had namelijk de voorgaande dag ook haar goedheid en wijsheid bewezen. Nadine werd naar voren geroepen, ze ging omhoog met het trapje van het schavot, vervolgens

- gebrek aan creativiteit, het moet iets hebben van de sfeer van Two Steps from Hell ~ Black Blade http://www.youtube.com/watch?v=HPe4G9BiIc4 -

het mes sneed het hoofd van het slachtoffer los van de romp en het hoofd rolde over het schavot, tussen de benen van de burgemeester: Martje. Het was even stil, maar toen groeide er wolvenhaar uit het lijk!

Nadine was wolf, voorheen welp


Het is nacht tot 22:00, 15 maart, vrijdag
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 15-03-2013 23:30

Toen alle burgers Ivo Gabe, Jeanine & Tom nog een laatste groet hadden gebracht en de reserve priester nog een laatste gebed tot hun Heer had gedaan, trok iedereen weer naar zijn of haar woning. Iedereen was ervan overtuigd dat de rust weer zou wederkeren nu weer een weerwolf was gestorven. Het was een rustige, maar kille en mistige nacht. Iedereen was uitgeput van de gebeurtenissen van de afgelopen nacht en viel dus snel in slaap. Niemand merkte iets van de nachtelijke taferelen. Een luide bonk, luid wolvengegrom, een gil... en dan... niets meer.
Behalve 2 hadden deze nacht zeer slecht geslapen, de weerwolf en een arme burger. De weerwolf liep grommend over de daken van wakkerdam en zag een huisje waar het rook nog uit de schoorsteen kwam. Hij liep erop af. Hij ramde de deur binnen en zag de burger koken, hij schrok erg van het grote gestalte en gilde als een vrouw bij een tupperware-party, maar hij bedacht zich geen moment en vluchtte uit het raam de straten van Wakkerdam op. De Wolf had zijn prooi laten ontsnappen.

De burger is ontsnapt, (lafaard)

Het is dag tot 18 maart, maandag 21:45
Homo sapiens non urinat in ventum

Ilse
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Ilse » 17-03-2013 13:23

Ik stem op Sandra, vaak stemt ze op de persoon waarvan toch al vaststaat dat hij of zij dood gaat, en vaak wacht ze even af wat de rest dus stemt.

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 17-03-2013 22:05

Ik stem ook op Sandra

Martje
Super Baas
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-06-2012 10:19

Bericht door Martje » 18-03-2013 07:23

Ik stem op Sandra

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 18-03-2013 08:16

Ik stem met veteranenstem op Femke.
Toen ik haar vanochtend uithoorde was ze zeer verdacht…

Anna Siet
Super Baas
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Anna Siet » 18-03-2013 10:37

Ik stem op Femke, ze is zeer verdacht. Ik dood haar ook gelijk omdat deze stemming onze geliefde burger Sandra anders fataal zal worden. Ik ben beul en lafaard.

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 18-03-2013 14:59

Daar stonden dan de laatste burgers van Wakkerdam op het plein, de koning stond op het schavot met de 2 beulen, de een anoniem, de ander was natuurlijk Regina. Ze tuurden het publiek af opzoek naar misschien wel de laatste wolf. De onbekende beul fluisterde in het oor van Regina: 'Dat is de laatste wolf, sowieso.' En voordat Regina kon antwoorden pakte de beul een bijl van het wapenrek, liep het trapje af en zette voort naar de laatste burgers. Zwaaiend met haar bijl schreeuwde ze: 'Jij bent de wolf! Femke!' en Anna Siet zette haar kap af. Alles hierna gebeurde in een flits: Het geluid van gebroken botten, de laatste gil, de ontzette burgers en de geur van het bloed.

Femke was de beschermengel
zowel Anna Siet en Sandra mogen niet nogmaals stemmen, Sandra mag wel weer de veteranenstem gebruiken.
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 18-03-2013 22:28

(Het spijt me Sandra, maar ik ben nu moe en ik moet mijn slaapcylcus halen anders ben ik niet vrolijk de dag erna)
Dus als ik morgenochten wellicht zin heb om een verhaaltje te schrijven dan doe ik dat.

Dus Sandra is gelynched door de burgers.

Zij was Adellijke en Vrije Liefde!

Het is Nacht tot 19 maart 20:00
Homo sapiens non urinat in ventum

Plaats reactie