WvW Ontopic #1

Alle gesloten topics komen hier.
Plaats reactie
ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 25-06-2012 15:52

Nee, het volgende potje is hij gewoon Jelle.
Dat was gewoon voor de grap xd
Homo sapiens non urinat in ventum

Regina
Super de Puper Baas
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-06-2012 21:15

Bericht door Regina » 25-06-2012 16:06

Jelle heeft er zelf voor gekozen om vampier te worden :wink:
dit heeft niet echt toevoeging...

maarja, als Renske toch de wolf blijkt te zijn is zij het volgende potje (als we nog een potje gaan spelen) de enige met een veteranenstem. Als Jelte de laatste wolf blijkt te zijn, zijn er in het volgende potje 2 met een veteranenstem, namelijk Renske en Sandra.
Veteraan
Eigenschappen:
Een veteraan is een speler die het vorige potje van WvW overleefd heeft. Hij heeft recht om éénmaal een veteranenstem uit te brengen. Dit wil zeggen dat hij zijn stem voor die dag dubbel mag laten tellen.

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 25-06-2012 17:57

Jelte kwam aan op het plein en zag Renske met een grote grijns en een ooglapje. Jelte kon het niet geloven, hij werd aangewezen als de laatste wolf. Uit angst rende hij terug naar de koning Arjen, die nog na zat te denken over het verhaal. 'Majesteit, Majesteit! Ik ben de volgende slachtoffer voor de galg! De koning werd laaiend! Waarom zou zijn eigen hofnar een wolf zijn? De persoon die altijd in het kasteel rondloopt. Dat kan niet!

De koning ging met zijn kleine gevolg en Jelte naar het plein. Sandra zei tegen de koning: 'Oh grote! Vandaag zal de maan de zon verduisteren en deze eclips duurt anderhalve dag. De eclips maakt zowel de wolfen als de heksen sterker!' En deze begint over een klein halfuurtje, we moeten opschieten!

2 stemmen op Jelte, 1 stem op Renske. Aangezien de koning niet wilde dat Jelte stierf zei hij: 'Renske jij gaat dood, jij wolf!' En zijn hellebaardiers pakten Renske en zette haar op het schavot. Renske schreeuwde: 'Dit kunt U niet doen!' 'O ja wel! En uit pure stress begon de koning te lachen als een bezetene.' Alsof hij was betovert. Ondertussen was Renske gevlucht. De koning beviel om het hele Wakkerdam af te branden! 'Zij vlucht niet voor mij Whuhahahaha' Met alle plezier stak Jelte de huisjes in de fik en hij huppelde met een fakkel door de straten. Sandra stond tot de grond genageld. Alles werd afgebrand. Ze keek naar Arjen en ze zag dat er symbool was gebrandmerkt in zijn hals, het was een pentagram, hij was betoverd! Sandra fluisterde in het hoor: 'Ameno' En de koning stopte met het lachen, hij begon zelf ook wat te zeggen: Omenare imperavi emulari, Ameno, Omenare imperavi emulari, Ameno, Ameno dore, Ameno dori me, Ameno dori me, Ameno dom, Dori me reo, Ameno dori me, Ameno dori me, Dori me am. En dit bleef hij maar zeggen en steeds sneller, steeds luider!

Ondertussen begon de eclips en Jelte veranderde in een wolf. Hij beklom de gebouw wat nog niet in de fik stond. Hij zag dat Wakkerdam een grote vuurzee was, vol trots. Hij begon ook wat raars te prevelen en later schreeuwde hij:
Power of the witches' rise.
Course unseen across the skies.
Come to us, we call you near.
Come to us and settle here.
Blood to blood, I summon thee.
Blood to blood, return to me.


Er kwamen overal heksen. De heksen tekenden een pentagram in de grond. Van 5 meter bij 5. Zij begonnen allemaal spreuken op te zeggen. De pentagram begon in brand te staan. En ze kraaiden in het rond, Oh Jelte opperheks, doder van de Priester! Meester der toverdrank, sta in het midden van het pentagram en U zal de machtigste zijn!. Jelte liep naar het duivelsteken. Maar Renske verhinderde hem, er volgde een bloederige strijd. Sandra kon niet ingrijpen want zij probeerde de betovering van de koning ontdaan te maken. Renske won van Jelte en Jelte zei: 'Oh mijn wraak komt! Satan zal mij helpen!'. De heksen werden wild, hun meester was gestorven! De laffe vrouwen trokken terug. Jelte de laatste wolf was gestorven. Enkel Sandra, Renske, de hellebaardiers van de koning, de kleinzoon van de koning en de koning zelf waren nog over. Het dorpje Wakkerdam was verwoest. En de koning werd wakker en kon het niet aan dat zijn dorpje was verwoest, hij sprong van zijn stoel en rende het vuur in, schreeuwend: "Mijn God, heb medelijden met mijn ziel en met dit arme volk."

Daar liepen Renske, Sandra, de hellebaardiers en kleinzoon Arjen III weg van het brandende dorpje om een nieuw leven te beginnen!


Goede mensen:
1. Lauren, Dorpsgek Zielsverwant
2. Ivo Gabe, Jager > Wessel Adellijke, Geliefde,
3. Thomas, Priester Zandmannetje
4. Regina, Gezegende
5. Sandra, Beschermengel
6. Nadine, Yeti
7. Ilse, Ooggetuige Dorpsoudste,
8. Gabriël, Jager > Femke
9. Renske, Beul IJzeren Hein
10. Ayla, Ooggetuige Adellijke
11. Esther, Beul Zielsverwant
12. Joke, Vrije Liefde
13. Martje, Burger Adellijke Cupido

Neutrale mensen:
1. Jelte, Heks, Burgermeester, Geconverteerd
2. Tom, Rookmaker
3. Peter Sven, Heks
4. Femke, Hypnotiseur

Slechte mensen:
1. Jelle, Ketter
2. Jeanine, Wolf met Conversie
3. Célina, Flapuit
4. Fenna, Secretaris
5. Sanne, Apostaat
6. Anna Siet, Sjamaan, Geliefde
7. Wessel, Welp,

Spelleider:
1. Arjen, Koning Arjen I


Veteranen:
Sandra & Renske!

Dit topic is gesloten, verdere discussie over deze sessie in het offtopic gedeelte (http://wvwg4c.forum2go.nl/wvw-offtopic-t11.html)en de discussie over het spel zelf in het feedback gedeelte (http://wvwg4c.forum2go.nl/feedback-t13.html)[/url]
Homo sapiens non urinat in ventum

Plaats reactie