WvW Ontopic #1

Alle gesloten topics komen hier.
Plaats reactie
ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 17-06-2012 22:06

De lunch is mislukt, de wolven hebben gefaald.

Het is dag tot 22:00 18 juni maandag
Homo sapiens non urinat in ventum

renske
Awesome Baas
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2012 20:35

Bericht door renske » 18-06-2012 12:25

Ik stem op Jelle
IK BEN EEN KITTEN HIHIHIHIHIHI MAUW MAUW

xolaurenrachel
Super Baas
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-06-2012 20:43

Bericht door xolaurenrachel » 18-06-2012 12:27

Ik stem op jelle want anna siet (voormale wolf) vond het dom dat hij in de nacht niet gestemd had en hij kan niet liegen

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 18-06-2012 14:29

Ik stem ook op Jelle

Jelte
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-06-2012 22:44

Bericht door Jelte » 18-06-2012 19:25

Ik stem ook op Jelle, omdat Anna Siet Jelle aansprak op het feit dat er mogelijk niemand was doorgegeven door de wolven.
Anna Siet schreef:Heeft Jelle het dan niet doorgegeven?
Trust nobody.....

Martje
Super Baas
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-06-2012 10:19

Bericht door Martje » 18-06-2012 20:00

Ik stem op Jelle

Ilse
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Ilse » 18-06-2012 20:07

ik stem ook op Jelle

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 18-06-2012 20:35

Joke stemt ook op Jelle.
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 18-06-2012 22:25

Opeens gooide hij zijn mantel open, en gooide een flesje richting Ilse. deze raakte... toen Ilse begon te klagen dat zij doorweekt was, liep zij snel weg van het plein..

Jelle werd vastgegrepen door enkele stadswachten, en mee gesleept.
Terwijl Jelle naar het blok werd gebracht, begon hij ruw te schelden. "HOE DURVEN JULLIE VIEZE VUILE SMERIGE HUFTERS! IK VERVLOEK JULLIE ALLEMAAL!!!"

terwijl de zon eindelijk volledig onderging, kwam het mes naar beneden vallen... echter, raakte het mes zijn keel niet. het mes werd tegengehouden, door de grote klauwen die ooit eens handen waren. Terwijl Jelle de guillotine zich kapot sloeg, vluchtte vele burgers. het gruwelijke monster zou hen opeten! terwijl het monster op 2 benen naar beneden sprong, sloeg het meerdere burgers aan gorden. er stierven vele, en net toen enkele raadsleden in het nauw werd gedreven, werd er op het monster geschoten. vele schoten raakten hem. echter leek hij onbeschadigd.

Hij verloor zijn evenwicht echter, en kwam onder de onverblijvselen van de guillotine te liggen. door de trillingen op het houten podium viel het mes alsnog. zijn keel werd doorgesneden, en er klonk stilte. er was niemand in de omgeving te herkennen...

Een donkere gedaante had al die tijd toegekeken, vanuit de schaduw. het flesje, de doden, alles deden haar of hem lachen. De mens verwachtte teveel van het leven. in het leven is er alleen pijn, en droefenis. er is niks dat deze wereld goed houd.

Het onbekende wezen liep naar het lijk van Jelle. hier pakte het wezen het hoofd op, en stopte het in de al bekende leren zak. Het draaide om en vertrok in een schaduw..

Jelle was Ketter en gooide het flesje op Ilse, maar waarom op Ilse?
Het is nacht tot 22:00

Onze burgemeester liep met een adellijke pasje door de steegjes, op haar rug had ze een pijlkoker. In haar hoofd zong ze steeds het richeltje: 'De Burgers gaan winnen, de burgers winnen!' Want er was nog maar 1 wolf over dacht ze. Dus was zij meteen ook zo dapper om alleen door de steegjes te huppelen met natuurlijk het adellijke pasje. Heerlijk vond ze dat, even alleen in de duisternis huppelen door smalle straatjes, dit keer niet dat rennen en hollen van de Koning. Maar toen hoorde ze wezentje, dat in haar oor fluisterde: 'Hoogmoed komt voor de val' En voor ze het wist huppelde onze burgemeester tegen een groot harig gestalte. Martje wilde schreeuwen maar er kwam geen geluid uit haar keel. Het wezen drukte de addellijke op de grond. Hij/zij greep de enkels van Martje en rukte die met weinig kracht van haar lichaam af, het wolf at de benen helemaal op, maar Martje leefde nog! Het sarcastische wezen pakte nu de armen van de beenloze Martje. Met een korte ruk scheurde hij/zij ook dezen van haar lichaam af, het bloed spoot over heen, het smalle steegje was helemaal rood gekleurd, als een hond kluifde de wolf de armen af van Martje. Het erge was dat Martje nog steeds leefde. De wolf had nu dorst en dronk van het bloed dat uit de wonden sijpelde van Martje. Na een paar minuten had de wolf geen dorst en honger meer en hij/zij besloot Marjte nu maar te verlossen van haar pijn. Toen zag de wolf haar pijlkoker, hij pakte 2 pijlen daaruit en schoot 1 op Martje en de andere op straathond, Martje werd helemaal verliefd op de hond en probeerde zonder armen en benen naar die hond toe te gaan,het was een verschrikkelijk schouwspel waar overal bloed lag. Nadat de wolf genoeg pret had gehad met Martje, pakte hij nu de haren vast van Martje en trok er zo hard aan dat haar nek brak.

De volgende ochtend toen Koning Arjen I aan het hardlopen was, struikelde hij over een raar en rood geval. Toen hij zag wat het object was, schreeuwde hij alles bij elkaar. Hij liet een bode komen en zei tegen de bode: 'Martje, de adellijke, wilde dat Jelte de opvolger wordt van haarzelf.'

Martje was gewone burger, Cupido, Adellijke en de Burgermeester.
Jelte is haar opvolger


Het is dag tot 22:00 - 20 - 6 2012 Woensdag
Homo sapiens non urinat in ventum

xolaurenrachel
Super Baas
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-06-2012 20:43

Bericht door xolaurenrachel » 19-06-2012 22:01

Ik stem op jeanine, iedereen op jeanine stemmen dan hebben we gewonnen!!

Plaats reactie