WvW Ontopic #1

Alle gesloten topics komen hier.
renske
Awesome Baas
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2012 20:35

Bericht door renske » 19-06-2012 22:02

Ik stem op de laatste wolf, Jeanine
IK BEN EEN KITTEN HIHIHIHIHIHI MAUW MAUW

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 20-06-2012 07:59

Ik stem op Jeanine

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 20-06-2012 15:30

Joke stemt ook op Jeanine
Homo sapiens non urinat in ventum

Ilse
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 04-06-2012 10:44

Bericht door Ilse » 20-06-2012 21:28

Niet dat het veel uitmaakt, maar ik stem ook op Jeanine.

Jelte
Super de Puper Baas
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-06-2012 22:44

Bericht door Jelte » 20-06-2012 21:45

Ik stem ook op Jeanine.
Trust nobody.....

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 20-06-2012 22:48

Nog 1 wolf dacht Koning Arjen I en hoopte dat dit de laatste stemdag zou zijn. Vol goeie hoop liep Koning Arjen I naar het stadsplein en hij hoorde iedereen schreeuwen: Jeanine dood! Renske dood Jeanine! Toen de koning zat kwam de meteoroloog naar hem toe lopen en hij zei: Hare majesteit, U weet toch dat het vanavond volle maan wordt en dat dan de wolven nog sterker zijn dan anders?' De Koning bevestigde de wanhopige man. De stemmen werden geteld en Jeanine had overduidelijk de meeste stemmen. Ze probeerde eerst te vluchten, ze werd tegen gehouden door de wachters. Toch bleef gaf Jeanine zich niet over en de zon ging onder. En toen Jeanine eenmaal het schavot betrad was het volle maan. Ze keek naar de maan en door die imposante bol aan hemel groeide Jeanine, haar oogkleur werd donkerrood, haar kleren scheurden af en haar handen vormden zich als klauwen. Renske was verschrikt van angst, terwijl de wolf met alle kracht het schavot kapot sloeg. De koning was zo ontzettend bang geworden dat hij het in zijn broek deed en hij rende als gek terug naar zijn paleis. Ondertussen vochten de wolf tegen Renske samen met dappere burgers. De wolf verslond de ene na de andere. Met een schreeuw deed Renske een indrukwekkende charge, zwaaiend met de bijl. Maar het hielp nik, de wolf had een klein schrammetje. De burgers gooiden netten, de wolf hakte ze in stukken. Toen het monster doordat dat ze dit niet kon winnen vluchtte ze naar de verlaten kathedraal, ze klom naar boven, in de klokkentoren. Van onderen werden salvo's kogels afgesloten, maar dezen hadden geen effect op het bloedorstige monster. Ze pakte de klok stevig vast en scheurde die uit de houten constructie waarin hij hing. Ze klom met die klop nog een stukje hoger en gooide de klok naar beneden. De klok verpletterde 3 mensen en de versnipperde botten schoten overal heen. Renske kreeg zo'n stukje in haar oog en ze werd aan 1 oog dus blind. De mensen waren radeloos en bedachten dat ze de wolf maar moesten uitroken. Want ze zouden nooit bovenin die top komen . Ze besloten de kerk om te blazen. Na allemaal tonnen buskruit te hebben geplaatst gaf Renske het teken om het aan te steken. Op het moment dat het vuur brandde. Zei iedereen in plaats van aftellen: In de Naam van de Vader, en de Zoon, en de Heilige Geest. Amen. En de kerk werd opgeblazen het monster werd weggeschoten en landde op een huisje wat helemaal werd vermorzeld door het gewicht. De burgers renden erheen, maar het monster leefde nog en zei: 'Calcanda semel via leti' (de weg des doods moet eenmaal betreden worden) daaraan toe voeg ze nog aan: 'Jullie hebben niet gewonnen' En ze begon te lachen, iedereen huiverde van het gruwelijke gelach van het monster, Renske pakte de bijl en sneed de keel open van het monster, ze bleef lachen, totdat ze stikte in haar eigen bloed. Er was gejuich, totdat een burger zei: 'Kijk daar!'
Afbeelding
Er was nog een wolf op de heuvel, die nog groter en sterker was dan Jeanine!

Het is nacht tot 22:00 21 - 6 - 2012
Jeanine was weerwolf met conversie, deze conversie is ook gebruikt
Homo sapiens non urinat in ventum

ArjendeJong
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 01-06-2012 15:52

Bericht door ArjendeJong » 21-06-2012 22:44

De koning huiverde van het idee dat er nog sterke grote wolf over was. Hij hoorde het gehuil van de ene wolf. Het monster had honger dacht de koning, erge honger.
Het monster rook de geur van 2 mensen, de wolf volgde dat, en merkte dat de geuren uit 1 huisje kwamen. Hij/zij beukte de deuren open en de bewoners schreeuwden alles bij elkaar. De oude Ilse en Joke zaten bang in een hoekje. De wolf haalde alle meubels over de kop, totdat hij/zij de 2 zag. Hij/zij grijnsde naar hen en liep rustig op hen af. Eerst pakte hij/zij Joke, scheurde het hoofd eraf, de wolf herkende Ilse, de dorpsoudste, die al eerder van de dood was ontsnapt, maar nu zou het hem niet meer lukken dacht de wolf. En hij at Ilse op. Echter hij had meer honger en ging naar het huisje van de bewoonster die altijd gekke dingen uitkraamde. De wolf klopte 2x. De gek vroeg: 'Wie is daaaar?' Je ho gromde de wolf. De gek dacht: 'WAT? Maar ik heb geen ho meer, die is al opgegeten. Dus de gek dacht slim te zijn en wilde vragen naar de achternaam: 'Ho wie?' 'HONGER' brulde Wolf en beukte het huis binnen. Lauren dacht nu echt dat ze gek was geworden en begon te schuimbekken op de grond. De wolf at Lauren in 1x op en vluchtte weer de duisternis in.

Het is dag tot 22:00 22 Juni Vrijdag

Ilse was ooggetuige en dorpsoudste
Joke was vrije liefde en overnachtte bij Ilse
Aangezien Ilse haar kracht had gebruikt, mocht de wolf nog iemand opeten.
Dat werd Lauren zij was Dorpsgek en Zielsverwant.


Even een overzicht wie nog leeft:
Tom, Renske, Sandra, Jelte, Femke, Gabriël,
Homo sapiens non urinat in ventum

renske
Awesome Baas
Berichten: 32
Lid geworden op: 04-06-2012 20:35

Bericht door renske » 21-06-2012 22:58

Ik stem op Femke
IK BEN EEN KITTEN HIHIHIHIHIHI MAUW MAUW

Tom_eerde
Super Baas
Berichten: 16
Lid geworden op: 01-06-2012 22:37

Bericht door Tom_eerde » 21-06-2012 23:20

Ik stem op de rechterhand van meneer van dijk.

Voor degene die niet weten wie ik hiermee bedoel, ik bedoel meneer de Wagt
niets is wat het lijkt..

Sandra
Super Baas
Berichten: 19
Lid geworden op: 03-06-2012 12:23

Bericht door Sandra » 22-06-2012 08:25

Ik stem op Femke

Plaats reactie